Tuesday, April 12, 2011

Usop Wilcha berang, nape awokk?

Sape kenal Syed Mohamad Asri? kalu Usop Wilcha kenal kan...kedua-duanya orang sama, Usop Wilcha adalah nama watak dlm (HKLBR) nama komersialnya Shy8, menjadi terkenal dgn lakonan filem tersebut. Baru-baru ini kesal dengan perbuatan individu yang menubuhkan kelab peminat melalui Facebook menggunakan nama wataknya untuk memperdayakan orang ramai.

Beliau terkejut apabila tiba-tiba ada pihak menghubunginya bertanyakan mengenai pakaian yang dibeli melalui pengendali laman sosial itu sedangkan dia tidak tahu apa-apa. Beliau menjadi mangsa atas popularitinya.

“Saya menerima kiriman e-mel dan panggilan telefon daripada peminat yang merungut tentang pakaian yang mereka beli kerana mereka sangkakan urus niaga itu dikendalikan oleh saya.
“Sedangkan saya tidak menubuhkan apa-apa kelab peminat apatah lagi mahu menghasilkan cenderamata menggunakan populariti saya dalam filem tersebut,” katanya. Dia diminta mengulas tentang perang mulut yang berlaku antara dia dengan seorang lelaki yang mengendalikan Kelab Peminat Facebook Usop Wilcha berikutan insiden berkenaan.

korang sendiri nilai ler sendiri ek...



sumber daripada Pakcik Jiwang. tq

2 comments:

  1. da fanatik sgt gitu lark gayany amik kesempatan lark org2 niyh adehh

    ReplyDelete
  2. @dayah SnoW Heuka

    ala biasa ler nk menumpang glamer orglain, akhirnya malu sendiri...

    ReplyDelete

sini..sini korang boleh komen ayat POWER ok ☻..
dan datang lepak sini lagi tau...seisi kutuk-mengutuk tidak akan dilayan.....Terima kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meh Tukar Link