Friday, October 1, 2010

♥Tips Memperbaiki Kesilapan dalam Perhubungan♥

Matangkan diri kamu
Selalu hubungan yang retak berpunca dari sikap tidak matang. Mungkin terlalu mengikut 'kepala' sendiri tanpa memikirkan hak orang lain. Kematangan perlu untuk pastikan hubungan berjalan lancar. Berfikir sebelum membuat keputusan penting dan pendapat kamu berdua perlu diambil perhatian. Kematangan juga menjaga kamu erti kedewasaan

Menjadi yang Romantis
Tak salah bersikap romantis terhadap si dia. secara tak langsung kamu boleh menghangat lagi hubungan kamu dengan si dia. Ada juga pasangan yang malu untuk bersikap romantis dengan pasangannya. Bukannya romantis tu mengada² atau ' over acting'.Tapi sekadar menunjukkan kemesraan.

Memahami antara satu sama lain
Ini adalah resepi terbaik untuk menjaga kehormanian percintaan . Kamu dan si dia harus tahu menilai mana yang baik dan begitulah sebaliknya. Disamping itu, ia juga dapat membantu megenali pasangan kamu sendiri. Sentiasa cuba mendekati si dia secara psikologi adalah tindakan terbaik untuk mendalami hati budinya.

Jangan terlalu emosional
Jangan cepat cepat bertindak melulu dan emosional. Berbincang cesara terbuka dan luahkan rasa tidak puas hati jika ada. Jangan terlalu mengikut perasaan. Jika kamu sedang marah, cuba bertenang. Apa yang penting jangan menuduh pasangan melulu sebelum mengetahui perkara yang sebenarnya.

No comments:

Post a Comment

sini..sini korang boleh komen ayat POWER ok ☻..
dan datang lepak sini lagi tau...seisi kutuk-mengutuk tidak akan dilayan.....Terima kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meh Tukar Link