Wednesday, August 4, 2010

♥Tips kelihatan ramping♥

Kelihatan ramping? bagaimana nak mengekalkannya, pula itu bukan mudah bagi mereka yang sedang mengalami masalah berat badan yang tidak menentu. Sebenarnya ada caranya bak kata pepatah"dimana ada kemahuan, di situ ada jalan" jangan jadikan alasan yea kawan².

Sign Smileys so disini ada caranya dan perlu dilakukan rutin harian anda:-

gambar hiasan
  • Berjalan kaki dapat membantu sekurang² 15minit atau lebih setiap hari untuk membakar lemak terutama bahagian kakiJapanese Emoticons. Selain itu cara naik turun tangga mampu menurunkan berat badan. Ala apa salahnya, rumah yang berdekatan perkhidmatan awam gunalah, kalau tempat kerja hanya 20 minit pun rajin² jalan kaki. Risau badan berbau ke? ala sekarangkan macam² produk ada untuk menghindarkan bau badankan.
  • Pemakanan pun kena jaga juga, jangan nak kata sudah senam seharian, berjalan ke hulu hilir tiap² hari tapi tak nampak hasilnya kerana tidak kawal pemakanan yang membuatkan berat susah turun. Betul tak? kadang bila bekerja seharian, jalan sana sini perut terasa lapar menyebabkan makan tak kawal. Food_and_Drink BlinkiesSenang saja kalau terasa lapar juga makanlah buah² atau salad yang mampu menurun kolestrol badan, dapat juga mencegah barah payudarah. Selain bagus untuk percernaan. hah nampak tak khasiat dari buah². Banana SmileysAmalkan makan buah² dan sayur² setiap hari ok.
  • Seterusnya memang mudah didapati hanya segelas air kosong sebelum makan mampu menghindarkan rasa lapar berlebihan. Free AvatarsAmalkan minum air kosong sebanyak 8 gelas atau lebih tiap² hari. Selain itu bagus untuk kulit. so elakkan kita dari hidrasi yea.
  • So kita kena rajin amalkan buah² dan sayur² supaya senang untuk penghadamanSick Smileys
info: so bulan puasakan nak dekat jadi sambil beribadat sambil itu ambillah kesempatan untuk menurunkan berat badan anda okay. Raya nanti bolehlah bergaya lebih..tapi ingat masa raya jangan pula lupa nak amalkan bila tengok makanan sedap².

No comments:

Post a Comment

sini..sini korang boleh komen ayat POWER ok ☻..
dan datang lepak sini lagi tau...seisi kutuk-mengutuk tidak akan dilayan.....Terima kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meh Tukar Link