Tuesday, August 3, 2010

♥Mitsubishi Lancer 2.0 GT♥

Yahuuu malam tadi mar keluar dengan kereta Mitsubishi Lancer 2.0 GTwarna hitam perghhh memang mantaplah kereta tu, Pemanduannya tak rasa gegaran dan jalan so smooth jer..Free AvatarsStart je enjin ada alert seatbelt drive selagi tak pakai selagi itu alert kuar . Bukan apa selalu dengar dan lihat dalam majalah² kan, tapi bila sudah merasai kereta tersebut barulah tahu function² yang ada pada kereta itu.

Lancer nie boleh pakai gear manual atau auto. Uniknya Gear manual dibahagian signal stereng dan gear auto tempat biasaFree Smileys. Harga? Kereta ini lebih kurang 100k keatas, monthly dalam 1k keatas, first 6 month ok bayar tapi kalu monthly yang seterusnya risau jak terkantoi. Ala pakai jer kereta yang ada dulu..Kereta idaman mar ialah mini cooper Italian Job.
.Bukan untuk racing yea juz pakai kegunaan sendiri. Then thinking when i can get this car??
ermmm donno lah.

Milford Sound in New ZealandMilford Sound in New Zealand


Pasti ada yang bertanya eh mar pakai kereta itu ke? Sebenarnya itu bukan hak milik marFree Icons, .so mereka tengah mencari kereta sudi² email@shoutbox, sms mar pun boleh no hal lah..Free Avatars

Bagi mar Interior menarik, simple dan exclusive lahFree Icons kalau luar bentuk cantik dan enjin pasti kebabommmkanFree Smileys perghh Kereta itu jikalau melalui highway atau jalan yang tak sesak pastinya meluncur dengan lancar dan bergayaFree Emoticons.

Hello_Kitty SmileysDikedai kebanyakannya kereta terpakai dan jangan risau yang baru pun ada tetapi pembelian melalui kataloglah. Apa yang penting kereta yang pernah eksiden dan rosak pihak kami tidak akan ambil. Walaupun kereta terpakai tetapi separuh dari kereta yang ada jangka penggunaannya bukan lama sangat. Tahu tak? Kalau dilihatkan orang cinakan suka tukar kereta pakai tak lama dah nak tukar lain, macam tukar baju pulakan Free Smileys. Orang kita pun ada tetapi tak sekerap macam diaorangFree Icons

lihat blog ini used car for sale


No comments:

Post a Comment

sini..sini korang boleh komen ayat POWER ok ☻..
dan datang lepak sini lagi tau...seisi kutuk-mengutuk tidak akan dilayan.....Terima kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meh Tukar Link