Wednesday, August 11, 2010

♥Pengistiharaan Puasa 2010♥

Salam Sejahtera dan Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada semua muslim dan muslimat serta tidak lupa juga kepada pembeli di Mariamira Nicething. Bertemu lagi dibulan ramadhan yang penuh mulia ini semoga Allah akan memberkati anda sekalian.

tengok video pengumuman hari puasa 2010 semalam





Petang ini kesesakan teruk bila staf² kerajaan mula balik awal hari ini. Staf swasta balik tidaklah seawal gov.Pemerhatian mar ke kuala lumpur tadi hanya sekitar jalan Bandar Tun Razak menuju ke sungai besi sesak teruk, jalan menuju imbi berjalan lancar. Tetapi depan Times Squares memang sentiasa sesak dengan traffik light yang cepat, teksi, bas pula parking tepi jalan. Membuatkan mar naik angin satu badan tambah lagi cuaca panas terikFree Avatars.

Dalam keadaan sesak mulalah tekak rasa dahaga, sambil itu memikirkan menu apa hari pertama berpuasa. Apa ek? rasanya masak sendiri kerana kami adik-beradik berkumpul bersama. Kalu beli pun tengok yang mana makanan yang susah dapat sahaja beli. Selalukan bila first day puasa kakak dan abang pun ada bawa juadah masing² untuk berkongsi sama. Eee bestnyer tidak sabar nak kumpul bersama, almaklum walaupun kami adik²beradik dekat tapi nak jumpa punyalah susah...

Perjalanan balik pula tidaklah sesak mana pun kerana selalu time lunch ramai keluar, bila puasa kuranglah orang melayu keluar...Alhamdulilah selesai semua kerja mar. Balik awal dapat rehat dan petang boleh ready masak pulaFree Userbars.

No comments:

Post a Comment

sini..sini korang boleh komen ayat POWER ok ☻..
dan datang lepak sini lagi tau...seisi kutuk-mengutuk tidak akan dilayan.....Terima kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meh Tukar Link