Sunday, October 10, 2010

♥Komputer Teknologi Audio♥

Sebagai pelanggan kita tentu mahu sesuatu yang berbeza dan lebih baik daripada produk-produk yang dihasilkan sebelumnya.

Justeru, syarikat pengeluar komputer terkemuka HP melancarkan rangkaian komputer riba dan netbook bagi memenuhi keperluan pelanggannya.


Pengarah Jualan, Jualan Komersial Kumpulan Sistem Peribadi HP (M) Sdn. Bhd., K.T. Ong berkata, bagi rangkaian terbaru itu pengguna boleh memilih komputer bimbit yang sesuai untuk keperluan masing-masing.

Penggemar muzik boleh memilih HP Envy Beats Edition yang direka khusus bagi teknologi audio.

Komputer bimbit edisi khas itu mempunyai Beat Audio, teknologi tinggi yang unik dibangunkan khusus bagi HP dan Beats oleh Dr. Dre.

"Ini bagi memberikan pengalaman yang optimum kepada pelanggan apabila mendengar muzik menerusi fon kepala atau pembesar suara luaran," katanya semasa majlis pelancaran HP dan Microsoft di Kuala Lumpur baru-baru ini.

Dalam rekaan aluminium yang menarik, HP Envy Beats Edition kekal dengan rekaan bergaya Beats Audio hitam dan merah termasuk papan kekunci dengan lampu latar merah dan tiga kertas dinding bertemakan Beats.

Bagi mereka tidak gemar membawa komputer bimbit yang berat, HP menawarkan model netbook terkini yang bergaya.

HP Mini 210 boleh didapati dengan empat warna menarik crimson red, luminous rose, ocean drive dan charcoal.

"Lebih menarik HP Mini 210 memberikan kepuasan berkomputer seharian dengan hayat bateri sehingga 10.75 jam menggunakan enam biji bateri," katanya.

Mempunyai ketebalan hanya 1 inci dan berat 1.26 kilogram (kg) datang dengan pilihan HD main semula video.

Direka khusus bagi pelanggan yang mahu terus berhubung melayari Internet, memeriksa emel, mendengar muzik dan mendapat akses kepada kawan, keluarga atau maklumat dalam perjalanan.

HP Mini 2010 juga didatangkan dengan WLAN bina dalam, webcam, mikrofon serta papan kekunci gaya pula yang lebar dan mudah dikendalikan.

Menggunakan pemprosesan Intel Dual-Core terkini Atom N550 selain Atom N455 dan N475 yang kesemuanya menyokong memori DDR3.

Paparan HD diagonal 10.1 inci dan Broadcom Crystal HD Enchanced Accelerator membolehkan main semula kandungan HD dan permainan video daripada laman sesawang popular, membolehkan pengguna mengalami sendiri pengalaman terbaru yang menakjubkan.

Perisian multimedia terkini HP Mini 210 dengan HP Media Suite menyediakan satu lokasi bagi memudahkan kerja menyusun, menyimpan dan menggunakan kandungan multimedia seperti muzik, foto dan video serta membolehkan pengguna membuat pencarian yang cepat dan tepat

sumber-sumber dari Utusan Malaysia Online



No comments:

Post a Comment

sini..sini korang boleh komen ayat POWER ok ☻..
dan datang lepak sini lagi tau...seisi kutuk-mengutuk tidak akan dilayan.....Terima kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meh Tukar Link